Müşteri Memnuniyeti Politikası
DAIKIN Türkiye olarak, müşteri memnuniyetini sürdürülebilir büyümenin temel unsurlarından biri olarak görmekteyiz. Tüm süreçlerimize bu anlayışı entegre ederek, hizmet kalitemizi artırmayı ve müşterilerimizle uzun vadeli, güvene dayalı ilişkiler kurmayı amaçlıyoruz.
Bu doğrultuda:
- Tüm faaliyetlerimizde müşteri memnuniyetine odaklanmayı,
- Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini düzenli olarak analiz ederek, memnuniyeti artıracak çözümleri hayata geçirmeyi,
- Açık, şeffaf ve ulaşılabilir bir iletişim anlayışı ile müşteri taleplerini zamanında, doğru ve etkili şekilde karşılamayı,
- Satış sonrası hizmetlerimizde kaliteyi sürekli iyileştirerek, müşteriyle sürdürülebilir ve güvene dayalı ilişkiler geliştirmeyi,
- Müşterilerimizi, ürün ve hizmetlerimizin doğru ve verimli kullanımı konusunda sürekli bilgilendirmeyi,
- Operasyonlarımızı bütüncül bir yaklaşımla ele alarak, sürdürülebilir hizmet modeli oluşturmayı taahhüt ederiz.
Yayın Tarihi: 16.06.2025
Daikin İletişim Kanalları
Çağrı Merkezi: 444 99 90
Posta Adresimiz: Gülsuyu Mah. Fevzi Çakmak Cad. Burçak Sk. No:20/A Maltepe/İstanbul
Daikin Web Sanal Asistan: https://www.daikin.com.tr
Daikin Web Bize Ulaşın: https://www.daikin.com.tr/daikin-iletisim
Bayi ve Yetkili Servislerimiz: https://www.daikin.com.tr/daikin-bayi-ve-servisler
Sosyal Medya Hesaplarımız
https://www.facebook.com/daikin.turkiye
https://x.com/daikinturkiye
https://www.instagram.com/daikin_turkiye/
https://tr.linkedin.com/company/daikin-turkey
Şikayet Yönetim Süreci Detayları için Tıklayınız
1. Daikin Yazılı ve Sözlü olarak tüm kanallardan iletilen talepler alınır.
444 99 90 | Daikin Web | Daikin Web |
Çağrı Merkezi | Bize Ulaşın | Sanal Asistan |
2. Şikayet Yönetim Ekibi tarafından müşterimiz aranarak detay bilgiler öğrenilir ve sistem kaydı oluşturulur.
3. Şikayetle ilgili gerekli incelemeler ve analizler gerçekleştirilir.