30.11.2021

Daikin Türkiye yeni sezona bayileri ile hazırlandı

 
DAIKIN TÜRKİYE, GELENEKSEL BAYİ BULUŞMASINI ANTALYA’DA GERÇEKLEŞTİRDİ
 

DAIKIN TÜRKİYE, GELENEKSEL BAYİ BULUŞMASINI ANTALYA’DA GERÇEKLEŞTİRDİ

 
İklimlendirme sektörünün önde gelen markası Daikin, Türkiye çapında faaliyet gösteren bayileri ile Antalya’da bir araya geldi. ‘Gücümüz Markamız’ sloganı ile gerçekleşen toplantıda Daikin Türkiye’nin yeni dönem hedef ve stratejileri ele alındı. 
 
Isıtma, soğutma ve havalandırma sektörünün öncü markası Daikin, bayileri ile Antalya’da buluşarak, yeni sezona iddialı bir başlangıç yaptı. Son 3 yılda kaydettiği büyüme hızı ve sektöre kazandırdığı yenilikçi ürünleri ile öne çıkan Daikin, yeni döneme ilişkin hedef ve stratejilerini ‘Gücümüz Markamız’ sloganı ile bayileri ile paylaştı. 
 
Antalya Maxx Royal Hotel’de 28 Şubat-2 Mart tarihleri arasında gerçekleşen Daikin Türkiye Bayi Toplantısı’nda, yaklaşık 200 Daikin bayi ve yöneticisi bir araya gelme fırsatı buldu.  Toplantının açılış konuşmasını yapan Daikin Türkiye CEO’su Hasan Önder, iklimlendirme sektörünün Japon devi Daikin çatısı altında son 3 yılda kaydedilen ivmeye dikkat çekerek, “Çalışanlarımızdan ve bayilerimizden aldığımız güçle Daikin’in faaliyet gösterdiği 160 ülke arasında en hızlı büyüyen şirket olmayı başardık” dedi. Daikin Türkiye olarak, bugüne kadar hedeflerin ötesinde bir performans kaydettiklerini vurgulayan Hasan Önder, “Önümüzdeki süreçte de aynı ivme ile büyümemizi sürdüreceğiz. Markamızın ve günden güne büyüyen Daikin Ailesi’nin bize verdiği güçle, sektörüne öncülük eden, müşterilerine en üst düzeyde ürün ve hizmet sunan, Türkiye ekonomisine değer katan bir şirket olmaya devam edeceğiz” diye konuştu. Aynı zamanda Daikin Europe Yönetim Kurulu Üyesi de olan Önder, Avrupa’daki son gelişmeler hakkında da bilgi verirken, iklimlendirme sektöründeki yeni trendleri Daikin bayileri ile paylaştı.
 
Daikin Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Tuna Gülenç ise, 2013 yılında yürütülen pazarlama faaliyetlerinden elde edilen olumlu sonuçları aktarırken, 2014 yılına ilişkin yeni stratejiler hakkında bilgi verdi.
 
Daikin Bireysel Satışlar Departmanı Müdürü Fahrettin Türkoğlu da, 2014 yılında 820 milyon lira olan ciro hedefi doğrultusunda, showroom sayısında yüzde 20’lik bir artış planladıklarını açıkladı.
 
Daikin’in ‘Sabır, İnovasyon, Gelişim, Değişim, Sadakat, Teknoloji, Uyum, Güven, Disiplin ve İletişim’den oluşan 10 temel değerinin vurgulandığı toplantı, aynı zamanda eğlenceli aktivitelerle takım ruhunun öne çıktığı bir buluşma oldu. Yaklaşık 200 Daikin bayi ile ve Daikin yöneticilerini bir araya getiren 3 günlük Antalya buluşması, gala gecesi ile sona erdi.
 
 
DAIKIN TÜRKİYE, GELENEKSEL BAYİ BULUŞMASINI ANTALYA’DA GERÇEKLEŞTİRDİ
 
 
DAIKIN TÜRKİYE, GELENEKSEL BAYİ BULUŞMASINI ANTALYA’DA GERÇEKLEŞTİRDİ
 
 
DAIKIN TÜRKİYE, GELENEKSEL BAYİ BULUŞMASINI ANTALYA’DA GERÇEKLEŞTİRDİ