• Anasayfa
  • Müşteri Hizmetleri
  • Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

KVKK kuralları gereği sitemizden üyeliksiz alışveriş yapılamamaktadır.

Sitemize üye olmak için üyelik formumuzu kullanarak birkaç adımda hızlıca üye olabilirsiniz ve bu sayede üyelik avantajlarından faydalanabilirsiniz. 

Üyelik için tıklayın.

Sitemize üye olursanız  kampanyalar, indirimler, fırsatlar ve www.Daikin.com.tr ile ilgili haberlerden öncelikli olarak sizleri haberdar etmekten memnun olacağız.

Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim başlığı altından kişisel bilgilerinizi yönetebilir, sizi daha yakından tanıyabilmemiz ve size özel fırsatlar oluşturarak size sunabilmemiz için bizimle daha çok bilginizi paylaşabilirsiniz.

Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş geçmişinize ulaşabilir ve siparişlerinizin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarını görüntüleyebilirsiniz.

Siparişinizi oluşturduktan sonra fikrinizi değiştirirseniz sizlere en hızlı şekilde yardımcı olabilmek için elimizden geleni yapacağımızı bilmenizi isteriz. Bu durumda siparişinizin öncelikle size teslim edilmesini beklemeniz gerekecektir. Siparişinizin size ne zaman teslim edileceğini Kargo Firmamız ile görüşebilir ya da müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz. Siparişiniz size ulaştıktan sonra siparişinizdeki ürün/ürünleri iade edilmek üzere yeniden kargo görevlisine ya da kargo firmasının şubesine teslim edebilirsiniz.

Siparişinizi iade ederken iptal iade sayfasında yer alan iade nedenini doldurmayı lütfen unutmayın.

Üyelik > Hesabım > Hediye Kuponlarım başlığı altından hesabınıza tanımlanmış olan hediye çeklerinizi takip edebilirsiniz.

Sizler adına tanımlanmış olan hediye çeklerinizin belirli bir kullanım süresi olduğunu ve çeklerinizi mutlaka bu süre aralığında kullanmanız gerektiğini lütfen unutmayınız.

Üyelik > Hesabım > Adreslerim başlığı altından siparişlerinizde kullanılmak üzere hızlı adres tanımlamaları yapabilir, tanımlı adresleriniz üzerinden düzenleme yapabilirsiniz.

Üyelik > Hesabım > Favori Listesi başlığı altından daha sonra satın almak üzere planladığınız ürünlerinizi kayıt edebilir ve daha sonra satın alabilirsiniz. 

Üyelik > Hesabım > Pazarlama ve İzinler başlığı altından sitemize üyeliğinizi gerçekleştirirken paylaşmış olduğunuz izin bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.

Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden kullanıcı giriş bilgileriniz ile sitemize üye girişi yapmanız gerekmektedir. Üye giriş ekranında girmek zorunda olduğunuz şifrenizi hatırlamıyorsanız lütfen Şifre Hatırlatma bağlantısına tıklayınız. Yönergeleri takip ederek şifrenizi birkaç adımda hızlıca güncelleyebilirsiniz.

Eğer kullanıcı girişi yapabilmek için kullandığınız e-posta adresinizi hatırlamıyorsanız lütfen 444 999 0  müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz. Ekibimiz kullanıcı bilgilerine ulaşabilmeniz için size gereken desteği sağlayacaklardır.

Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa ancak giriş yapmanız için gereken şifrenizi hatırlamıyorsanız öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden ulaşabileceğiniz Şifre Hatırlatma bağlantısına tıklayınız. 

Sistem üzerinden şifrenizi yeniden oluşturabilmeniz için bir e-posta alacaksınız. Bu e-posta üzerindeki yönergeleri takip ederek üyelik işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.

Sitemize üye olmak için kullandığınız e-posta adresiniz ile sizin adına özel bir hesap yaratılmaktadır. Adresinizi değiştirmek istediğinizde yeni kullanmak istediğiniz e-posta adresiniz ile sitemizde tanımlı bir adres olmaması gerekmektedir. Aksi durumda her iki hesap birbiri ile birleştirilmeyecektir. 

Bu konuda destek almak için müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

Sitemiz üzerinde üye olduğunuz esnada oluşturduğunuz şifrenizi istediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.

Yaptığınız değişiklikler ile ilgili olarak tarafınıza e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.

Kişisel verilerinizin saklanması konusunda daha detaylı bilgiye aşağıdaki bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz.

Daikin Kişisel Verilerin Korunması Kanunu / Aydınlatma Metni

Sitemize üye olurken paylaşmış olduğunuz verilerini dilediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.

Yaptığınız değişiklikler ile ilgili olarak tarafınıza e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

Sitemize üye olurken paylaşmış olduğunuz veri izinlerini dilediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.

Pazarlama izinleri sayesinde sizleri daha iyi tanıyabilme şansına sahip olacağız, size özel kampanya ve duyurular hakkında sizleri bilgilendireceğimizi, verilerinizi 3.kişi ya da kurumlar ile sizin açık rızanız olmadan paylaşmayacağımızı bilmenizi isteriz.

Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.

Daikin Kişisel Verilerin Korunması Kanunu / Aydınlatma Metni

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tarayıcı bazlı “Push Notification” ayarlarını yine kullanmakta olduğunuz tarayıcının Ayarlar başlığı altından yönetebilirsiniz. 

Bu şekilde sitemiz üzerinden gönderdiğimiz bildirimleri almama seçeneğini seçebilirsiniz.

Evet, siparişiniz için düzenlenmiş olan e-Faturanızı size gönderdiğimiz e-fatura bilgilendirme e-postası üzerinden ya da sitemiz üzerinden Üyelik > Hesabım > Siparişlerim ya da Daikin Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığı altından siparişinizin detayına ulaşarak bilgisayarınıza indirebilir ve yazdırabilirsiniz.

Faturalarınız her zaman PDF formatında siparişlerinizin detayında saklanacaktır.

Ürün numarası ya da ürün adını sağ üstteki arama çubuğuna yazarak kolayca bulabilirsiniz. Navigasyon menüsünden ürün kategorisi gibi seçenekler ile filtre seçeneklerini kullanabilirsiniz.

Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz için seçtiğiniz ödeme türüne göre işlem gerçekleştirilmektedir. Kredi Kartı ile yaptığınız işlemlerde seçtiğiniz taksit seçeneğine göre işlem ücreti kredi kartınız üzerinden tahsil edilecektir.

Sitemiz üzerinden pazarlama amaçlı olarak gönderilen e-posta ya da SMS yolu ile yapılan kampanya ve bilgilendirme mesajlarını almak istemiyorsanız Üyelik > Hesabım > Pazarlama İzinlerim sayfası üzerinden veri izinlerinizi yönetebilirsiniz.

Siparişiniz ile ilgili sitemiz üzerinden otomatik olarak yapılan bilgilendirme mesajları kampanya ve pazarlama metinleri olmayıp Veri İşleme ve Kullanım politikasına uygun olarak gerçekleştirilen bilgilendirme çalışmalarıdır.

Siparişiniz Kargo firmasına teslime hazır olduğunda sipariş onay e-posta ve SMS’i ile bilgilendirileceksiniz.

Sipariş teslimatının hangi aşamada olduğunu Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sipariş detayınıza bakarak ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak görebilirsiniz.

Sitemiz üzerinden saat 15:00’a kadar vermiş olduğunuz kurulum gerektirmeyen siparişinizi 1 iş günü içinde anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim ediyoruz. 

Kurulum gerektiren ürünleri ilinizdeki depolarımızda ürün bulunması halinde 1 gün içinde kurulum için randevu oluşturuyoruz. Merkez depodan gönderilecek ürünlerde ise 3 gün içinde randevu oluşturuyoruz. Randevular için Müşteri Hizmetleri ekibimiz sizinle irtibat geçecek veya sitemiz üzerinden online olarak randevu oluşturabileceksiniz.

Kampanya ve özel indirim günlerinde vereceğiniz siparişiniz 2-4 iş günü arasında kargo firmasına teslim edilecektir.

Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Daikin Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsiniz.

Satın almış olduğunuz ürünlerinizi her zaman standart teslimat süresi içinde göndermiş olmayı hedefliyoruz. Ancak bazen beklenmeyen faktörler gecikmeye sebep olabiliyor. Zaman zaman hava koşulları gibi elimizde olmayan sebeplerden ötürü teslimatlarda bir takım gecikmeler yaşanabilmektedir. 

Yine Kargo Firması teslimat adres bilgilerine göre bir planlama yaparak teslimat planlamasını gerçekleştirebilir. Bu gibi durumlarda siparişiniz ile ilgili sizi bilgilendirmemiz için 444 999 0  müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Daikin Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsiniz.

Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

Siparişinizin standart teslimat süresini kontrol ettiğinden emin olun. Bazı özel ürünler ya da durumlarda teslimat sürelerinde değişkenlik yapılabileceği ile ilgili bilgilendirmeler yer almaktadır.

Siparişinizin Kargo Firması üzerinden durumunu kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Daikin Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsiniz.

Sipariş durumu “İptal Edildi”; Siparişiniz birçok sebepten dolayı iptal edilmiş olabilir. Siparişinizin iptali ile ilgili olarak size iptal sebebini açıklayan bir e-posta gönderilecektir.

Siparişinizin durumu “Sipariş Alındı” olarak görünüyor ve bir güncelleme olmuyorsa; Sipariş ettiğiniz ürün stoklarda tükenmiş olabilir. Sizin için ilgili ürün/ürünleri temin edebilmek için bir araştırma içerisinde olabiliriz. 

Lütfen bu tip durumlarda  444 999 0  müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

Siparişinizin durumu “Sipariş Sevk Edildi”, takip  durumu “Dağıtımda” olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumda ise; Siparişinizin ana depodan çıkışı yapılmış ve teslim edilmek üzere kargo firmasına veya Yetkili Servisimize teslim edilmiştir. Kargo firması / Yetkili Servisimiz siparişini size en kısa süre içerisinde teslim edecektir.

Sipariş durumu “Teslim Edildi” ancak siparişinizi teslim almadıysanız; Siparişiniz ile ilgili yaşanan bu karışıklık için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Yaşanan sorunu giderebilmemiz için lütfen 444 999 0 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz

Siparişinizde, sipariş etmediğiniz ürünleri teslim aldıysanız; Öncelikle yaşanan bu aksaklıktan ötürü üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Siparişinizin paketlenmesi aşamasında bir karışıklık söz konusu olmuş olabilir. Bu sorunu giderebilmemiz için lütfen 444 999  müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

.

Evet, teslimat ve fatura adresleriniz birbirinden farklı olabilir.

Tek yapmanız gereken sipariş esnasında “fatura adresim teslimat adresim ile aynı olsun” kutucuğundan işareti kaldırmak ve yeni bir fatura adresi girmektir.

Evet, sizin adınıza kurumsal bir fatura düzenleyebilmemiz için fatura adresi formu üzerinde yer alan Kurumsal Fatura istiyorum seçeneğini işaretlemeniz ve faturayı kurum adına düzenleyebilmemiz için gereken bilgileri paylaşmanız gerekmektedir.

- Vergi Dairesi

- Vergi Numarası

- TC Kimlik numarası 

- Firma Adı kurumsal fatura düzenleyebilmemiz için gereken zorunlu bilgilerdir.

Sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişleriniz ile ilgili olarak;

Ödemeniz kredi kartı ile yapıldı ise;

Kurulum gerektirmeyen siparişleriniz için:

  • Siparişiniz Tamamlanmıştır: E-Posta + SMS
  • Siparişiniz Kargoya Teslim Edilmiştir: E-Posta + SMS

 

Kurulum gerektiren siparişleriniz için:

  • Ö Siparişiniz Tamamlanmıştır: E-Posta + SMS
  • Siparişiniz Servisimize Teslim Edilmiştir: E-Posta + SMS
  • Ürününüzün kurulumu tamamlanmıştır: E-Posta + SMS

Sitemiz üzerinden e-posta ya da SMS yolu ile kampanya ve bilgilendirme mesajlarını almak istemiyorsanız Üyelik > Hesabım > Pazarlama İzinlerim sayfası üzerinden veri izinlerinizi yönetebilirsiniz.

Siparişiniz ile ilgili sitemiz üzerinden otomatik olarak yapılan bilgilendirme mesajları kampanya ve pazarlama metinleri olmayıp Veri İşleme ve Kullanım politikasına uygun olarak gerçekleştirilen bilgilendirme çalışmalarıdır.

Siparişiniz Kargo firmasına teslime hazır olduğunda sipariş onay e-posta ve SMS’i ile bilgilendirileceksiniz. Sipariş teslimatının hangi aşamada olduğunu Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sipariş detayınıza bakarak ya da Daikin Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak bulabilirsiniz.

Sitemiz üzerinden oluşturmuş olduğunuz siparişleriniz ile ilgili olarak tarafınıza SMS ve e-posta iletişim yöntemleri ile bilgilendirme gerçekleştirilecektir. Siparişinizin teslimat durumunu SMS ve e-posta üzerinde yer alan yönergeleri takip ederek ya da sitemiz üzerinden Daikin Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak takip edebilirsiniz.

Eğer sitemize üyeliğiniz bulunuyorsa üye girişi yaparak Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş geçmişinize ulaşabilir ve siparişlerinizin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz.

ÜCRETSİZ MONTAJ

  • Ücretsiz montaj kapsamında 5 metreye kadar bakır boru, dış ünite konsolu, takoz lastiği, sinyal kablosu, drenaj hortumu ve dekoratif bant firmamız tarafından karşılanacaktır.
  • Elektrik besleme hattı ve sigorta işlemleri, diğer inşaat ve dekorasyon işleri dahilinde müşteriye aittir.
  • 5 metre montaj mesafesini aşan uygulamalarda ek tesisat birim metre bedeli yetkili servisler tarafından müşteriden talep edilir.
  • Dış ünite konumlandırılacak alanda vinç ya da iskele kurulumu gerekmesi durumunda ilgili bedel müşteriye aittir. 

Siparişinizi iptal etmek istemenize üzüldüğümüzü belirtmek isteriz. Siparişinizi verdikten sonra siparişten vazgeçtiyseniz siparişinizi iptal edebilmek için müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilir ve iptal talebinizi, nedeni ile birlikte kendilerine iletebilirsiniz.

Siparişinizin iptal edilmesi işlemi müşteri hizmetleri birimimiz tarafından hızlıca tamamlanacak ve para iadeniz ödemeyi gerçekleştirdiğiniz yöntem ile kredi kartınıza, banka hesabınıza ya da hediye çeki olarak tarafınıza yapılacaktır.

Müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmek için iletişim formumuzu kullanabilirsiniz.

Siparişinizdeki ürünü/ürünleri iade etmek istediğinizi duyduğumuza üzüldüğümüzü iletmek isteriz. 

Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 7.maddesinde yer alan Cayma Hakkı maddesine göre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz.

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için 3 yöntem bulunmaktadır.

1- Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından ilgili siparişinizi bulup, iade etmek istediğiniz ürünü ve iade nedenini seçerek ürün/ürünleri siparişiniz ile birlikte gelen e-fatura ve/veya e-arşiv faturası çıktısını imzalayarak iade adresimize göndermeniz yeterli olacaktır.

2-  444 999 0  müşteri hizmetlerimiz üzerinden iade ile ilgili talebiniz hakkında ekibimiz size yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.

3- Kurulum gerektiren cihazlarınız için Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşarak söküm için kaydı oluşturabilirsiniz Yetkli servisimiz ürünü kontrol edip söküm ve iade işlemlerini tamamlayacaktır.

Siparişiniz ile birlikte gelen e-faturanız üzerinde yer alan iade alanını iade nedenini açık beyanınız ile iletmeniz ve ad - soyad ve imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz durumunda ürün/ürünleriniz bize ulaştığı anda iade süreciniz başlayacaktır.

Siparişleriniz ile ilgili iadelerinizi Yurtiçi Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

Alıcı: TLS LOJİSTİK 

İade Adresimiz: Cumhuriyet, Plevne Cd. No:5, A Blok, 41420, 41420 Çayırova/Kocaeli

Siparişinizdeki ürün/ürünler iade koşullarına uygun olduğu takdirde, ürün/ürünleri 14 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

Siparişlerinizdeki ürün/ürünler iade depomuza ulaştıktan sonra bir takım kontrollere tabi tutulmaktadırlar. Siparişinizdeki ürün/ürünlerin yeniden stoklara alınabilmesi için bu temel kontrollerden geçmesi gerekmektedir.

Siparişiniz ile ilgili ürün iadesi kabul bilgilendirmesini aldığınızda ürün/ürünleri için iade süreci başlatılmaktadır. Para iadesinin gerçekleştirilmesi süreci yaklaşık olarak 2 iş günüdür. Ödeme iadesi, ödemenin yapıldığı yöntem ile gerçekleştirilmektedir. Bu süreç banka kaynaklı nedenlerden dolayı 3-4 iş gününü bulabilmektedir.

Ödemeleriniz ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız size yardımcı olabilmemiz için 444 999 0  müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

Sipariş iadelerini ücretsiz şekilde gerçekleştirebilirsiniz. 

Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerini Yurtiçi Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

İade edilen ürününüzün/ürünlerinizin depomuza ulaşma süresi, siz gönderimi gerçekleştirdikten sonra 2-5 iş günüdür. Maalesef, gönderdiğiniz iade ürünlerinizin elimize ulaşma süreci bizim kontrolümüzde değildir.

Gönderdiğiniz iade ürün/ürünler depomuza ulaştığında, ürünleri teslim aldığımıza dair e-posta ve SMS bilgilendirmesi tarafınıza gerçekleştirilecektir.

Bugüne kadar yapılan araştırmalar virüsün doğrudan hava ile bulaştığını kanıtlamış değildir. Hastalık öksürme, hapşırma, enfekte insanlarla konuşma ve 2 metre uzağa kadar sıçrayabilen damlacıklar ya da yüzeylere yerleşen virüs yoluyla bulaşıyor. Eğer enfekte olmayan bir kişi damlacıklara maruz kalırsa hastalığa yakalanma oranı yüksektir.

Küçük damlacıkların hava akımı ile daha uzun mesafeye ulaşabildiği söyleniyor. Bu nedenle bulunduğunuz ortamı hastalığın taşıyıcılarına karşı sürekli havalandırmanızı öneririz.

Covid-19’dan başka bir coronavirüsü (SARS-cov-1) örnek olarak ele alalım. Bu virüsün ortak iç mekan koşullarında, iç ortam havasında 3 saate kadar ve temizlenmeyen oda yüzeylerinde ise 2-3 güne kadar aktif kalabildiği gözlemlenmiştir. Bu nedenle ortamı daima havalandırmak ve detaylı yüzey temizliği yapmak çok önemlidir.

Ancak günümüzde salgın hastalığa neden olan Covid-19 virüsünün yukarıdaki gibi bir gözlemlenme ve test edilme durumu henüz söz konusu olmamıştır. Dolayısı ile Covid-19 hastalığının hava yolu ile bulaşması için rapor edilmiş bir kanıt yoktur.

Bu nedenle yapılan diğer çalışmalardan örnekle, alınabilecek en büyük önlemlerden birisi sürekli ortamı havalandırmaktır.

Bugüne kadarki araştırmaların da gösterdiği üzere virüsün hava yoluyla bulaşımı kesinleşmediğinden ev tipi split klima da virüs taşır diyemeyiz

Klimanızı iyi havalandırılmış bir ortamda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Havalandırma, iç ortam havasının, dışarıdan alınan taze hava ile değiştirilmesi yoluyla ortamdaki hava kirleticilerinin azaltılmasına yardımcı olur. İyi havalandırılmamış ortamda iyi bir iç hava kalitesi sağlanması oldukça zordur. Bu nedenle evinizi her saat başı 5-10 dakika havalandırmanızı öneriyoruz. Eğer odanızda karşılıklı iki farklı pencere var ise, her ikisini açmanız daha verimli bir hava akışı oluşturulmasına katkı sağlar. Klimanızı, havalandırmadan önce ve sonra kullanabilirsiniz. Evinizde veya ofisinizde açılan pencere yoksa, iç ortama taze hava seçeneği de sunabilen ürünleri tercih edebilirsiniz.
Mevcut karantina koşulları ve sosyal mesafe sebebiyle enfeksiyon taşıyan bir kişinin özel alanınız olan evinize gelme ihtimali oldukça düşük olduğundan klimanızı evinizde kullanmanız güvenlidir.

Bu daha çok nasıl bir ofisiniz olduğuna ve ofis çalışanları ile ziyaretçileri izlemek için ne gibi önlemler alındığına bağlıdır. Eğer hastalık taşımadığından haberdar olduğunuz, bildiğiniz insanlarla bir arada olduğunuz küçük bir ofiste iseniz, güvenlidir. Ancak ofisinize çok sayıda ziyaretçinin gelmesi durumunda büyük önlemler almanız gerekmektedir. Personel ve ziyaretçiler, dezenfektan ve maske gibi ekipmanları kullanarak, riski azaltmak için devlet tarafından sunulan yönergeleri takip etmek zorundadır.
Genel sosyal mesafe kurallarına ve temizlik özenine dikkat edilmediği sürece, ofise virüsün bulaşma olasılığı mevcuttur.

Ofiste split klima, merkezi sistem ürünler veya başka bir iklimlendirme ürün kullanımı iç ortamı havalandırmakla veya taze hava ile beslemekle desteklenmelidir. Çok kalabalık ortamlarda klimalar egzoz fanı ile, yeterli havalandırma ve taze hava sağlanarak kullanılabilir. Eğer açılır cam veya taze hava sunacak bir ünite yok ise, taze hava seçeneği sunabilen ve aynı zamanda güçlü hava temizleme filtresi bulunan split klimalar tercih edilebilir.

Restoranlarda ve mağazalardaki ziyaretçi sayısı ve yoğunluğu oldukça yüksektir. Dolayısıyla buradaki bulaşmanın asıl kaynağı klima veya havalandırma ürünlerinden ziyade sosyal mesafe kurallarına ve hijyene dikkat edilmemesi nedeniyle olabilir. Bu nedenle bu ortamlarda direkt olarak klimalar bulaşmayı artırır diyemeyiz. Gerekli görülen yerlerde çalışma mekanları ve masalar sosyal mesafe kuralları uyarınca yeniden düzenlenmelidir. Çok kalabalık ortamlarda klimalar egzoz fanı ile, yeterli havalandırma ve taze hava sağlanarak kullanılabilir. Yine bu ortamlarda taze hava ile ortamı havalandırmak oldukça önemlidir.

Önerilen klima çalıştırma sıcaklığı 24 derece olup, dış ortamdaki hava sıcaklığına bağlı olarak 24-30 derece aralığında klimanızı kullanabilirsiniz. Bir odanın ısıtılması ve serinletilmesinin yanı sıra, o odanın hava temizliği ve nem oranı da oldukça önemlidir. Çok kuru veya çok nemli havalar sağlıksız bir iç ortam havasına neden olur. Bu nedenle odanızdaki bağıl nemin %40 ile %60 arasında olmasına dikkat ediniz.
Eğer bulunduğunuz ortam çok kuru ise odada bir kap içindeki su ile sağlanacak buhar ile bağıl nemin %40’ın altına düşmesi önlenebilir. Çok kuru ve çok nemli havalar da sağlıksız bir iç ortama neden olur. Ortamınızdaki ideal nem dengesini sağlamak için, hava temizliği ve taze hava özelliğinin yanı sıra, nem ayarı sağlayan split klimaları tercih edebilirsiniz.

Odanın iyi bir şekilde havalanabilmesi için, klima çalışmadığı zamanlarda pencere ve kapıları tamamen açık bırakın, ortamı havalandırın. Her saat başı, 5-10 dakikalık bir havalandırma yeterli olacaktır. Açılır pencereleriniz yok ise taze hava sunabilen ürünleri tercih etmeye özen gösterin. Klimalarınızın periyodik bakımlarını aksatmayın.

Daima yetkili servislerden yararlanın. Daikin yetkili servisleri, sosyal mesafe kurallarını takip edip, kendisinin ve taşıdığı aletlerin hijyenine dikkat ederek, size sunacağı hizmeti özenle tamamlar.