UZMANLAR DÜNYANIN KLİMA UZMANI DAİKİN´İ SEÇTİ.

DAIKIN ISITMA VE SOĞUTMA SİSTEMLERİ SANAYİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

DAIKIN’IN KLİMA UZMANLIĞI FARKLI ALANLARDA UZMANLAŞAN 4 İSİM TARAFINDAN ONAYLANDI

UZMANLAR DÜNYANIN KLİMA UZMANI DAİKİN'İ SEÇTİ.

Daikin yeni reklam kampanyasında uzmanları konuşturdu

 

‘Dünyanın klima uzmanı’ sloganı ile iddiasını ortaya koyan Daikin, yeni reklam kampanyasında uzman görüşlerine yer veriyor. Ekonomist Asaf Savaş Akat, Tasarımcı Bahar Korçan, Müzisyen Ozan Doğulu ve ralli şampiyonu Volkan Işık, yeni kampanyada Daikin’in uzmanlık alanlarını değerlendirmekle kalmıyor, Daikin’in meşhur Eskimo karakterine de bürünüyor.

 

Dünya klima sektöründeki 90 yıllık öncülüğünü Türkiye’ye taşıyan Daikin, uzmanlığın önemini dikkat çektiği yeni reklam kampanyası ile yaz sezonunun açılışını yaptı. Daikin’in klimadaki 4 ayrı uzmanlık alanını, farklı alanlarda uzmanlaşan 4 başarılı ismin onayına sunduğu yeni reklam kampanyası, klima alırken nelere dikkat edilmesi gerektiği konusunda kullanıcıyı da bilgilendiriyor.

 

‘Dünyanın klima uzmanı’ sloganı ile bu alandaki iddiasını ortaya koyan dünya klima devi Daikin, yeni reklam kampanyası ile uzmanlığa verdiği önemi gösteriyor. Alametifarika tarafından hazırlanan yeni kampanyada, Ekonomist Asaf Savaş Akat, Moda Tasarımcısı Bahar Korçan, Müzisyen Ozan Doğulu ve ralli şampiyonu Volkan Işık, kendi tecrübeleri ile Daikin’in uzmanlığını değerlendirirken Eskimo kıyafeti ile kameraların karşısına geçti.

 

4 FARKLI UZMANLIK ALANI

Yönetmenliğini Ugur Turagay’ın yaptığı reklam kampanyasında, Daikin’in uzmanlık alanlarını anlatan 4 ayrı film çekildi. Moda Tasarımcısı Bahar Korçan’ın Daikin’in klima tasarımındaki uzmanlığını değerlendirdiği kampanyada, Daikin klimaların performansını ralli şampiyonu Volkan Işık test ediyor. Daikin klimaların az enerji tüketerek sağladığı tasarrufun Ekonomist Asaf Savaş Akat’a rakamlarla ispat edildiği kampanyada, Müzisyen Ozan Doğulu Daikin klimaların sessiz çalışmasına tanıklık ediyor. “Uzmanlar Dünyanın Klima Uzmanı Daikin’i Seçti” mesajına yer verilen reklam filmlerinde, girdikleri iddiayı kaybeden 4 ünlü uzman Eskimo kıyafetleriyle kameralara gülümsemek durumunda kalıyor.

 

Bu yeni reklam kampanyası ile “Neden Daikin” sorusuna yanıt vermeyi amaçladıklarını belirten Daikin Genel Müdür Yardımcısı Tuna Gülenç, şu değerlendirmeyi yaptı: “Yeni kampanyamızda, 4 değerli uzmanımız ile cihazlarımızın tasarruf, dayanıklılık, verimlilik gibi özellikleri ile ‘ekonomik’, üstün çalışma prensipleriyle ‘performans’, yaşanılan mekanın bir parçası olması açısından ‘tasarım’, sessizliği, nem dengesi, çalışırken üzerinize üflememesi gibi özellikleriyle de ‘konfor’ konusunda sağladığı avantajlara vurgu yapıyoruz. Yeni reklam filmlerimizle bir yandan Daikin’in 4 uzmanlık alanının altını çizerken, diğer yandan tüketiciyi bilinçlendirmeyi amaçlıyoruz. Böylece ‘Neden Daikin’ sorusuna yanıt verirken, klima alırken nelere dikkat edilmesi gerektiği konularına da dikkat çekiyoruz.”

 

Gülenç, “Daikin tüm dünyada klima konusunda öncü ve yenilikçi bir marka olarak tanınıyor. Sadece iklimlendirme sektöründe faaliyet gösteren, klima konusunda uzmanlaşan bir marka olarak her alanda uzmanlığa büyük saygı duyuyoruz” derken, yeni kampanyada alanlarında başarılı 4 uzman ismin rol almasına bu açıdan büyük önem verdiklerini dile getirdi.

 

KAMPANYA KÜNYESİ

Reklamveren: Daikin Türkiye
Reklam Ajansı: Alametifarika
Yaratıcı Yönetmen: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal
Yönetmen: Uğur Turagay
Yaratıcı Ekip: Kerem Şeşen, Güldeniz Şeşen
Reklamveren Yetkilileri: Tuna Gülenç, Murat Kurt, Ekin Soyaslan
Grafiker: Yaşar Ezbider
Müşteri Direktörü: Dilek Sezen 
Ajans Prodüktörü: Berna Bulat, Sertuğ Alptekin
Strateji: Başar Sarıkaya, Serra Akyel
Medya Satınalma: Cereyan
PR iletişim Ajansı: Do Medya İletişim

 

 

BÜLTEN GÖRSELLERİ

 Fotoğraf 1:  Ünlü Modacı Bahar Korçan  Fotoğraf 2: Müzisyen Ozan Doğulu
 Fotoğraf 3: Ralli şampiyonu Volkan Işık  Fotoğraf 4: Ekonomist Asaf Savaş Akat

 

Fotoğraf 1: Ünlü Modacı Bahar Korçan, Daikin klimaları tasarımcı gözüyle değerlendirdi ve Eskimo kıyafeti giydi.

Fotoğraf 2: Müzisyen Ozan Doğulu, Eskimo karakterine bürünmeden önce Daikin klimaların sessizliğini dinledi.

Fotoğraf 3: Ralli şampiyonu Volkan Işık, Daikin klimaların performansını test ettikten sonra, Eskimo oldu.

Fotoğraf 4: Ekonomist Asaf Savaş Akat, Daikin klimaların tasarruflu çalıştığına ikna olunca Eskimo olmayı kabul etti.

 

 

 

Diğer Haberler

Web Tasarım IDS