Daikin Türkiye iddialı hedeflerini servisleri ile paylaştı

DAIKIN ISITMA VE SOĞUTMA SİSTEMLERİ SANAYİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

 

Daikin Türkiye iddialı hedeflerini servisleri ile paylaştı

 

Daikin Türkiye Antalya'da düzenlediği toplantıda Türkiye genelindeki servisleri ile bir araya gelerek büyüme hedeflerini paylaştı. Daikin Türkiye CEO'su Hasan Önder, "Sektörün en geniş ürün gamına sahip şirket olarak bu yıl da en hızlı büyüyen şirket biz olacağız. Hedefimiz sadece en çok satışı yapmak değil en iyi hizmeti, en iyi servisi veren şirket olmak" diye konuştu. 

 

Daikin Türkiye bu yıl başından bu yana düzenlediği "Daikin Aile Buluşmaları" kapsamında çalışanları ve bayilerinin ardından servisleriyle de bir araya geldi. Türkiye genelinde faaliyet gösteren 500 servis yöneticisi ile Antalya'da bir araya gelen Daikin Türkiye, yeni döneme ilişkin büyüme hedeflerini paylaşırken satış kadar satış sonrası hizmetlerdeki iddiasını da ortaya koydu.

 

Antalya'da 5-7 Nisan tarihleri arasında Kremlin Otel'de gerçekleşen organizasyon kapsamında düzenlenen toplantıda konuşan Daikin Türkiye CEO'su Hasan Önder,  iklimlendirme sektöründe yaşanan gelişmeler ve Daikin Türkiye'de Temmuz 2011'den bu yana geçen birleşme süreci hakkında bilgi verdi. Japonlar ile mükemmel bir uyum yakaladıklarını vurgulayan Önder, "Ortaya Türk-Japon karması mükemmel işleyen bir sistem çıkardık. Daikin gibi bir dünya devinin çatısı altında yolumuza devam ederken daha ilk yılımızda çok başarılı sonuçlar elde ettik" dedi. Yoğun geçen bu sürecin ardından servis yöneticileri ile ilk kez bir araya gelebildiklerine dikkat çeken Önder, şunları söyledi: "Bundan sonra daha sıkı bir iletişim halinde olacağız. Daikin olarak her açıdan çok büyüdük, Daikin Türkiye olarak çok büyük bir aile olduk. Artık sürecin ikinci aşamasına geçtik ve Daikin Ailesi olarak, hep birlikte başaracağımız çok büyük hedeflerimiz var. Satışlarımız artıyor, ürünlerimiz çeşitleniyor, her gün daha çok insana ulaşıyoruz. Bunlar çok sevindirici gelişmeler ama işlerimiz artarken sorumluluklarımız da ağırlaşıyor. Daikin dünyada, sektörünün sadece en çok pazar payına sahip markası değil, aynı zamanda öncüsü. Biz de bu bilinçle daha çok çalışıyor ve 2015 hedeflerimize doğru emin adımlarla ilerliyoruz."

 

Daikin Türkiye iddialı hedeflerini servisleri ile paylaştı

 

EN İYİ SERVİS HİZMETİNİ VEREN DE BİZ OLACAĞIZ

 

Daikin Türkiye'nin geçen yıl 518 milyon liraya ulaşan cirosu, 660 kişiye ulaşan istihdamı ile sektörün en hızlı büyüyen şirketi olduğunu hatırlatan Önder, 2013 yılı için hedefledikleri 640 milyon lira ciro ile bu yıl da sektörün en hızlı büyüyen şirketi olacağını vurguladı. Daikin Türkiye'nin hedefinin sadece cirosal anlamda büyümek olmadığını dile getiren Önder, sözlerine şöyle devam etti: "Daikin Türkiye'nin 2015 yılında 500 milyon Euro'ya ve 1.500 çalışana ulaşma hedefini açıklamıştık. Bu iddialı bir büyüme hedefi ama biz her alanda iddialıyız. Daikin Türkiye olarak üretimden satışa, pazarlamadan servise kadar her alanda en iyisi olmayı hedefliyoruz.

 

Daikin gibi bir devin çatısı altında, Avrupa'da ve dünyada olduğu gibi Türkiye'de de sektör liderliğini üstlenmeye kararlıyız. Bizim için liderlik sadece en çok satışı yapan şirket olmak anlamına gelmiyor. Evet daha çok üreteceğiz, en son teknoloji ile en üstün özelliklere sahip cihazları tüketicimize sunacağız, en geniş ürün gamına sahip şirket olarak en çok satışı biz yapacağız. Ama bunları yaparken en iyi hizmeti, en iyi servisi de biz sunacağız. Daikin'i tüm dünyada sektör lideri yapan özelliği, sadece en yüksek teknolojiyi kullanması, sadece en geniş ürün gamına sahip olması, sadece en verimli cihazları, en çevreci cihazları üretmesi değil. Daikin bugün iklimlendirme servisinin dünya lideri ise bunun nedeni; müşterisini hem ürünleri hem de sunduğu hizmet ile memnun edebilmesidir. Daikin Türkiye olarak bizim de hedefimiz; en yüksek kaliteyi sunan, en iyi hizmeti veren marka olmak. Bu anlayış ile büyümemizi sürdürürken, Türkiye'yi bölgenin üretim ve Ar-Ge üssü yapacağız."

 

Toplantıda ayrıca Daikin Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Neslihan Yeşilyurt, Daikin Servisleri'ne yönelik başlatılan çalışma hakkında bilgi vererek, "Servislerin hizmet kalitesini müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre konumlandırıyoruz" dedi. Daikin Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Mükremin İlhan da, birleşme sürecinin tamamlanması ile birlikte Daikin Türkiye'nin hizmet kalitesinde yaşanan gelişmeleri anlatarak, önümüzdeki dönemde izlenecek satış sonrası hizmet stratejilerini Daikin Servisleri ile paylaştı.

Diğer Haberler

Web Tasarım IDS