Airfel ´Güvenli ve Konforlu´ ısıtma anlayışını logosuna ve bayilerine taşıdı.

DAIKIN ISITMA VE SOĞUTMA SİSTEMLERİ SANAYİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Airfel 'Güvenli ve Konforlu' ısıtma anlayışını logosuna ve bayilerine taşıdı.

 

İklimlendirme sektöründe dünya lideri olan Dakin'in çatısı altında büyümeye devam eden Airfel, logosunu yeniledi. Güvenli ve konforlu ısıtmanın sembolü olarak "Kırmızı-Beyaz" renklerini ve   "Alev'i seçen Airfel, Türkiye çapındaki bayilerinde kapsamlı bir yenileme çalışması da başlattı. 

 

Isıtma sektörünün öncü markalarından Airfel, marka kimlik çalışmaları doğrultusunda logosunu yeniledi. Bünyesinde bulunduğu Daikin'in 'güvenli konfor' prensibini 'Kırmızı-Beyaz' renklerle 'Alev' sembolü olarak logosuna taşıyan Airfel, tabeladan dekorasyona kadar kapsamlı bir bayi yenileme çalışmasına da başladı.

Daikin Türkiye'nin iddialı büyüme performansı ve hedefleri doğrultusunda 2013'ü yenilenme yılı olarak ilan eden Airfel, bunun ilk işaretini logo değişikliğine giderek verdi. Haziran 2011 tarihindeki satın alma ile Airfel markasıyla ilk kez konvansiyonel ısıtma pazarına giriş yapan Daikin, bu sektördeki önceliğini "güvenli kombi" olarak belirlemişti. Dakin'in güvenliğe verdiği öncelikten ve ‘Airfel kombi güvenle ısıtacak’ sloganından ilham alınarak tasarlanan yeni logoda, güvenli ve konforlu ısınmanın sembolü olarak "Alev" seçildi ve "Kırmızı-Beyaz" renkleri kullanıldı.

 

Logosundaki bu değişiklik ile birlikte tüm bayilerinde bir yenileme çalışması başlatan Airfel, sadece tabela değişikliği yapmakla kalmadı. Sektöründe "güçlü ve köklü" bir marka olarak kabul gören Airfel'in, tüm bayileri de markanın kurumsal kimliğini yansıtacak şekilde yenilenmeye başladı. Logosunda "Kırmızı Alev" sembolünü tercih eden Airfel, bayi tabelalarında kırmızı zemin üzerine beyaz olarak yer alan 'Alev' ve Airfel yazısına yer verdi. Tüm Airfel bayilerinin, iç dekorasyonu da bu değişikliğe uygun olarak yeniden tasarlandı. Tabelasında yeni logo ve "Güvenli Kombi" sloganı ile müşterilerini karşılayan Airfel bayileri, ferahlık hissi veren beyaz ağırlıklı yeni tasarımı ile ürünlerindeki güvenlik ve konfor önceliğini iç ortamlarına taşımış olacak.

 

MÜŞTERİ TERCİHİ ETKİLİ OLDU

 

İlk olarak bu ay Kıbrıs'ta düzenlenen bayi toplantısında tanıtılan yeni logo büyük beğeni toplarken, Daikin Türkiye CEO'su Hasan Önder, Airfel bayilerindeki yenileme çalışmalarının yıl sonuna kadar tamamlanacağını açıkladı. Önder, bu konuda şu bilgileri verdi: "Türkiye'de tüketicinin uzun yıllardır büyük teveccüh gösterdiği Airfel markamız, Daikin çatısı altında büyümeye ve gelişmeye devam ediyor. Güvenlik, yüksek verimlilik, tasarruf ve çevre dostu çözümleriyle tüketicinin en çok tercih ettiği kombi markalarının başında gelen Airfel, bu yıl 13 emniyet sensörüyle konfor ve güvenliği birarada sunan ürünleri ile de büyük ilgi gördü ve satışlarımız yüzde ** artış gösterdi. Biz de müşteri odaklı hizmet anlayışımız doğrultusunda, ürünlerimizdeki güvenli ve konforlu ısıtma özelliğini kurum kimliğimiz ile özdeşleştirerek logomuzu yenilerken, bayilerimizde kapsamlı bir yenileme çalışması başlattık. Airfel, önümüzdeki dönemde tüketicisinin ısınma ve sıcak su ihtiyacını konfor ve güvenliği bir araya getirdiği ürünleri ile en üst seviyede karşılarken, güçlü Ar-Ge departmanı ve inovatif yaklaşımı ile sektörünün öncüleri arasında yer almaya devam edecektir."

Diğer Haberler

Web Tasarım IDS